Rád bych našel co nejvíce webových stránek, které ve fotografiích zachycují minulost svých měst a obcí a udělal tak vlastně historickou fotomapu ČR, kterou vám předložím v abecedním seznamu.
Víte-li o stránkách s podobnou tématikou, prosím o napsání adresy sem do jakéhokoliv komentáře. Děkuji

sobota 7. dubna 2012

Olomouc

Hanácká metropole Olomouc je mému srdci obzvláště blízká. Na Olomoucku má naše rodina kořeny a byť jsem rozený v KV, tak říkávám, že jsem karlovarský Moravák a rád se k Moravě hlásím.
Olomouc je šesté největší město ČR, do třicetileté války byla druhým největším sídlem po Praze. Známé je historické přetahování s Brnem o "hlavní město", metropoli celé Moravy.
Na portálu Olomouc.cz jsem našel krásné historické pohlednice a rád sem dávám na ně odkaz.

Další fotografie či pohledy z jednotlivých míst nejen olomouckého okresu najdete na již dříve zde uveřejněné Fotohistorii.

Najdete nás na mapy.cz

1 komentář:

  1. V Olomouci jsem dělala zdravotní školu. Mám to město moc ráda.

    OdpovědětVymazat