Rád bych našel co nejvíce webových stránek, které ve fotografiích zachycují minulost svých měst a obcí a udělal tak vlastně historickou fotomapu ČR, kterou vám předložím v abecedním seznamu.
Víte-li o stránkách s podobnou tématikou, prosím o napsání adresy sem do jakéhokoliv komentáře. Děkuji

neděle 3. května 2009

Začínám! Kladno a Hostivice


. . .Fascinují mne staré obrázky, keré zachycují naše bydliště, města a vesnice v době, od které uběhla už nějaká řádka let. Některá místa se nemění, maximálně jsou větší stromy, některá místa jsou zmodernizovaná a některá nepoznáme vůbec.
. . .Jak jsem již psal, mám rád stará fotografická dílka. Žiju na Kladně a proto jsem uvítal vznik stránek Kladno minulé, které jsem si velmi oblíbil. Fotografie a pohlednice mne vracejí do časů nedávných, obnovují mi vzpomínky z dětství a přivádějí mne do dob, kdy jsem byl ještě na houbách.
. . .Po roce pan Hájek uveřejnil odkaz na podobné stránky z města Hostivice. Už to bylo pro mne překvapením, že jsem se dověděl, že je ta Hostivice a ne ty Hostivice, jak asi většina nehostivičanů říká. Ale prý je možné obojí způsob.
. . .Vida, tak už máme dvě stránky, které mapují své okolí. A tak vznikl nápad! Co takhle sdružit všechny stránky podobně zaměřené a udělat mapu ČR ve fotografiích? Tak jsem začal pátrat. Bohužel, asi neumím moc hledat, protože se mi nepodařilo zatím další najít.
. . .Nevěřím tomu, že nejsou a tak budu hledat dál. Zároveň vás prosím, pokud o nějaké takové stránce víte, napište mi vzkaz! Děkuji.

Najdete nás na mapy.cz

1 komentář: